Student och Styrsö

Nu var det allt bra längsedan jag skrev.. Har varit ett par hektiska dagar. Mycket förberdelserinför diverse saker. Student och konifrmationsläger bland annat.

Moas student var rolig. Vi åt en massa god mat, tjötade med folk och smälte bort i den heta solen. På kvällen blev det lite party med ett utav skiftlagen på Ericsson. Mycket trevligt.

På nationaldagen sedan drog jag ihop ett litet gäng och hade förfest hemma hos mig och Kriss. Johanna, hennes kille och hans vänner var väl de som utgörde maioritet på partyt. Vi drog sedan till Trägårn där jag träffade bla Emmy och Malin. Trevligt det med. Var allt för längsedan ag umgicks med Emmy nu. Få ta och blir lite ändring på det.

Nu sitter jag på Styrsö i solen och har kopplat upp mig på någons internet. Vet inte vems, men vad gör man inte för att få blogga lite? Om sanningen skall fram så försöker jag faktiskt fixaen låt som konfirmanderna skall lära sig en dans till,

Hoppas på att kunna lägga upp lite bilder från veckan som varit och veckan som är sedan efter lägrets slut. Men den som väntar på något gott..

// En ö av utav 5 stycken snart avklarade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0