Pannkakor and the apartment

Kriss gör pannkakor i köket.. Snart ska vi till stan. Den sista tvätten skall bara torka först. Under tiden vi är i stan skall min lillasyster städa hos oss. Hon har nämligen inte fått något sommarjobb så hon skall vara lite som en städerska hos oss i sommar istället. Känns skönt för oss att slippa städa så mycket och jag tror nog att hon är glad för att hon kommer tjäna lite pengar i sommar i alla fall.

Kollade nyss om det fanns platser till Sex and the city filmen... Kändes rätt kört, i alla fall om man ville ha någorlunda bra platser. Sen upptäckte jag ngt märkligt, enligt sf.se så slutar de visa film på fredag den här veckan och börjar inte sända filmer för ens onsdag 6/7... Vad beror detta på? Har de semester? Stängt för renovering? Märkligt....

Avtackningen och avskedet av Olle igår var jobbigt... Jag kommer sakna honom ofantligt mycket. Och trots att han inte försvinner eller dör, utan bara flyttar så känns det jobbigt. För vi kommer nog inte träffa honom så himmlans mycket mer. Vist, man kan hälsa på och så, men vi vet ju alla hur ofta tankar verkligen blir av. Dagar går och det är så mycket man borde. Jag hoppas dock att jag får träffa honom snart igen...


Vad tycker ni, ska jag joina frälsningsarmén?? Rätt snygg outfit ändå.. :) Ps. Jag saknar mitt långa hår...

// Jobba inatt... Hemska tanke

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

:)

det var en fin gårkväll.

men jag undrar vems kortet var på mig från studenten? det skulle jag vilja få tag på! likaså när vi målade på det där jättelånga/stora pappret.

puss!

2008-06-23 @ 12:06:29
URL: http://byemmaby.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gott med pannkakor :)

Fint hår du hade, det har du nu också! Ha det bra i natt!

2008-06-23 @ 17:34:14
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0