Hoppas, vill och längtar...

Ännu ett nattpass, inte så långt dock som tur är... Bara 6 1/2 timmar kvar.

Idag var det församlingsmöte i Immanuelkyrkan... Vi röstade ja till förslaget att anställa Johanna från Vingåker som ungdomsledare, med start i Augusti. Hon har fått mycket bra vitsord och hon verkar vara en driven och frammåt tjej. Precis en sådan person som vi behöver till ungdomsarbetet i kyrkan. Så jag säger välkommen, välkommen (om hon nu då tackar ja..).

Kollar som en tok på Sex and the City.. Snart bara halva boxen kvar. Måste hinna ikapp resten av min familj som snart har sett alla avsnitt 2-3 gånger, minst. Jag önskar att vänner gjorde en film. Det skulle vara kul att se hur det gick med Monica och Chandlers nya hus, få se Ross och Rachels bröllop och kanske få se om Phoebe och Mike fick några barn ihop kanske. Jag säger ja till en Vänner-film... Håller ni med mig?

Om jag kommer in på den utbildningen jag sökt så har jag från och med nu endast 4 arbetsveckor kvar, i och med att jag har semester. Jag hoppas så innerligt att jag kommer in. Kan inte se en höst till här på Ericsson framför mig. Inte pga att jag inte trivs eller så, för det gör jag. Utan för att jag vill gå vidare i livet nu. Jag har jobbat och rest och nu vill jag plugga. Jag vill bli något, bli utbildad. Om Kristoffer kommer in, men inte jag, så flyttar jag med honom till Jönköping och söker ett nytt jobb och kanske läser någon enstaka kurs. För jag vill att det skall hända något nytt nu. Helst igår!


Jönköping är en vacker stad...

Kriss ligger hemma och är sjuk, det var han redan igår. Han är snorig och febrig.. Känner att jag kanske blivit smittad. Hoppas inte jag blir förkyld, för det är så fruktansvärt jobbigt att sova då.

// Jönköping

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jönköping är en otroligt fin stad... Flytta hit oavsett ;)

2008-06-25 @ 03:31:07
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Jonnee

Ha en trevlig dag!!

2008-06-25 @ 09:38:52
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej gumms!! Jag håller också på att plöja igen Sex and the city-avsnitten nu... Har hunnit in på säsong 2 på 2 dagar..! Inte illa va? Gud, jag jobbar för lite, haha! Miss u!! puss

2008-06-25 @ 12:33:35
Postat av: moa

hm.. joey då? jag vill veta hur det gick för honom också. Kanske vann han oscar för bästa manliga skådespelare. Glöm inte bort honom.

2008-06-25 @ 17:18:25
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0