Good Day vs Bad Weekend

Idag har varit en bra dag...

Jag vaknade visserligen inte för ens 11.30, men det är, som jag sagt innan, svårt att ställa om efter att ha jobbat natt. Jag gjorde mig iordning och sedan åkte Kriss och jag till Knalleland. Vi lämnade in våran trasiga tv för lagning, shoppade lite smycken på Gina Tricot rean, åt på det stora gula M:et, köpte nya shorts till Kriss i hopp om bättre väder, införskaffade sommriga cider på systemet, köpte det klassiska sällskapsspelet RISK (jag tycker det är kul), hämta Moa från jobbet, städade bilen, hämtade Grey's Anatomy sesångerna 2-4 hos Christian (stort tack till Christian för dem), dammsög bilen, åt lite sill, lax, gräddfil och potatis, kriss rensade ur sin garderob, kriss kollade fotboll och jag sex and the city och nu är dagen slut. Imorgon börjar den hemska helgen. Låt mig påminna er: 06.30-18.30 ända tills på måndag :S

// God natt

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Alltid sådan ångest inför denna helgen :(

2008-06-27 @ 00:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0