Slut på ö-livet

Förlåt mig så mycket för den dåliga uppdateringen nu under en tid.
Jag har nämligen barit uppe i Stockholm, men innan dess var jag även en sväng på Hönö.

Hönö: sång, bön, tält, mys, sol, regn, Elefant, glass och mycket mer...

Ingarö (Sthlm): båt, bad, sol, Roller coaster tycoon, fiska, promenad, hästar, gå på grund, Björn Borgs hus, god mat, Elisabeth, skattkartor, godis, blåbär, grill, grävling och mycket mer...



Nu är jag äntligen hemma igen efter mycket bilkörande fram och tillbaka.

Kontraktskrivning på en lägenhet i Jönköping är avklarad med... Så 1 Septermber får vi våran 2:a handslya. Tills dess blir det till att slagga hos vänner, släktingar och kanske husvagn? Eftersom skolan börjar redan 18:e Augusti. Det löser sig nog skall vi se... Kul skall det i vilket fall bli :)

// Bilder må komma


Kommentarer
Postat av: Adi

Kolla in frågestunden i min blogg & delta =)

Du har chans att fina ett fint pris!

2008-07-21 @ 21:40:43
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0