Venus och örhängen

image185Har köpt en sån där Venus rakhyvel med batteri i så att den vibrerar.. Vet inte riktigt om jag tyckte det blev så stor skillnad.. Den enda skillnaden jag var att jag skar mig två gånger och det brukar jag inte göra. Hm..

Ska sminka mig nu och dra bort till kyrkan och Tonår snart... De yttepytte små konfirmanderna ska komma idag så det blir lite mer folk än vanligt... Kul i alla fall!


Imorgon ska jag träffa Emmy och Johanna.. Vi ska kika på Emmys nya lya.. Vad vi hittar på mer, det vet jag ej... Men kul ska vi ha. På kvällen sen blir det party party... Vimmel för att säga farväl till min kära Bylund... Kommer sakna henne något så ofantligt mycket... Men skall försöka ta en tripp till Frankrike senare i vår och hälsa på henne.


Shit vad ljust hår jag hadde då när bilden är tagen... Hm... Ska färga håret snart hade jag tänkt, men inte ljust. Föredrar nog mörkt faktiskt...

// Köpte Bambooörhängena.. de kom med posten idag

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jävlar vilken snygg bakgrundsdesign tjejen!=D

Kramkram

2008-01-18 @ 21:46:08
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: Martha

Tackar tackar... Jag är väldigt nöjd själv :) Hoppas allt är bra med dig? Kram

2008-01-19 @ 00:17:49
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Nettan

håller med Ullis,skitcool blogg :) miss you!! puss

2008-01-19 @ 14:00:14
Postat av: Emma

snygg du är då! :)
ses ikväll. iiih!
nu ska jag strax åka & ta farväl av linda.
pusskram

2008-01-19 @ 14:04:50
URL: http://byemmaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0