Tonår och Trägårn

Fick nyss ett samtal från en arbetskompis till Patrik... Han ville att att jag skulle fota på trägårn/shantytown ikväll. Eftersom hans fotogram var sjuk. Jag fick kalla fötter och sa nej... Började tvivla på mig själv och min kamera direkt.
Jag hade jätte gärna gjort det... Hoppas jag får fler tillfällen, men inte så tätt inpå, så jag hinner fixa en bättre kamera och få med mig någon som sällskap. Ångrar mig lite nu....

Istället blir det kören och tonår.. Går på det säkra kortet.. Skall faktiskt fixa iordning mig nu, annars hinner jag inte dit.

Moas broschyr blir toppensnygg... MVG MVG MVG!!!

image213
image214
Detta är en broschyr i tre delar... Den översta bilden är ena sidan på ett A4 papper och den andra bilden är baksidan på samma papper... Sen viker man den då så den blir i 3 delar.. Ehhh, ni förstår säkert!

// Tack och hej

Kommentarer
Postat av: moa

ja, den blir skit snygg. ulla kommer bli knäsvag :)

2008-01-26 @ 12:14:05
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: mamma

moas brorshyr har du mailat senast till mig?? så jag kan skriva ut...

2008-01-28 @ 11:41:31
Postat av: malin

Martha vill du hjälpa mig hur man gör en egen layout/design. som du har gjort fast jag vill ha en egen. pusssssss

2008-02-02 @ 22:18:36
URL: http://malibali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0