Laserdome och Saknad

Igår var jag och Johanna och hälsade på i Emmys nya lägenhet... Den var verkligen jätte mysig. Precis så där lagom stor för bara en person. Vi köpte hämtmat och satt och snacka... Sen drack vi te och tjötade lite till... Blir ju så att man måste uppdatera varandra om vad man gjort det senaste, när man inte träffas så kontinuerligt som man kanske egentligen skulle vilja...

På kvällen sen blev det hejdå-festande av EmmaBy... Vi förfestade lite hemma hos mig först och drog sedan ner till Vimmel där vi fortsatte kvällen med gott vin och sällskap. En mycket trevlig kväll må jag säga.. Kommer att sakna Emma så enormt mycket nu när hon är borta... Ännu en som försvinner från Borås.



Idag har jag varit i kyrkan.. lyssnade på när Moa, Anna och Louise sjöng... Mycket vackert. Blev lite tårar av saknaden efter Sara med.. Ibland kan man bara inte låta bli att gråta... Tårarna bara kommer och det är så skönt.
Efter kyrkan bar det av hem till Söderkulla för en bit mat och födelsedagsfirande av Matz... Vi drog sedan ner til stan för att spöa skiten ur varandra i Laserdome... Det var kul... tyvärr var jag inte bäst... Men jag var inte sämst heller, så det gör ingenting.


Jag ville bara testa lite hur Elsa har det när hon är i sin bur... Det vill säga, TRÅNGT!

// Imorgon jobb.. Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

[email protected]

2008-01-21 @ 01:22:42
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Emma

iiih!
nu åker jag hemifrån snart.
love you & kommer sakna dig till tusen!

2008-01-21 @ 07:52:31
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: Emma

söt du är!

2008-01-21 @ 13:38:52
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: Emmypemmy

vad fina bilder :) det var skoj att gå ut i lördags, hade trevligt!!! alldeles för sällan vi går ut tillsammans, det är dax att ändra på det..!! nu ska jag äta och sova, kom nyss hem från jobbet...

puss puss

2008-01-22 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0