Kenza & Singing Bee

"Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m. 24 januari."

Jag brukar läsa Kenzas blogg nästan varje dag och tycker den är ganska underhållande... Min största dröm är jus om sagt var att bli modell och detta har Kenza lyckats med... Måste säga att jag är en aning avis.

Sitter framför tv:n.. En kass film har börjat på 3:an.. Men innan dess var det Singing Bee.. och ursäkta om jag lät lite förväntansfull i början, men det programmet var också kasst... Vem vill höra folk sjunga rätt men falskt?? Inte jag i alla fall...

Jobb imorgon igen.. Tjatar rätt mycket om att jag jobbar nu mera, eller hur!? Men det är ju bara för att det är det enda jag gör känns det som.. Men "helvetes veckan" är snart över. Efter klockan 14.42 imorgon har jag sex dagars ledighet att se fram emot.. Underbart! Blir glad utav bara tanken.

Ska snart gå in och göra Kriss sällskap i sovrummet (och då menar jag inte på ett snuskigt sätt) för jag börjar bli riktigt trött.

Hoppas nu att jag vinner de där förtjusande örhängena.. De är verkligen grymt snygga. Jag vill ha, jag vill ha... Vinner jag inte så beställer jag nog ett par ändå.. Men gratis är gott, eller vad är det man brukar säga?

// Glöm inte att jag vill ha en isbjörn i födelsedagspresent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0