Heath Ledger och Slutbloggat

Heath Ledger är död... Sorgligt må jag säga... Han var en mycket vacker skådespelare och rätt bra med om jag får tycka till... Hur han dog är inte fastställt än, det är i alla fall inte publicerat och ute bland allmänheten ännu. Tråkiga nyheter i alla fall... Såg fram emot fler filmer med honom.

image200
Artikel i Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1681111.ab

"Jaha, då vet vi vad du gör när du jobbar natt Martha... Bloggar"... Okej, Ja, jag erkänner... Jag har bloggat ett fåtal gånger när jag jobbat natt... Men till mitt försvar så kan jag ju säga att jag absolut hade tid över till just detta. Och så få raster som jag faktiskt tar när jag jobbar själv (natt/helg) så kände jag att jag kunde unna mig en liten bloggstund framför datorn. Jag tar ju inte rökpauser stup i kvarten, t.ex. (läs det med ironi) Jag vet att ingen i förrådet tar illa upp över att jag bloggat nattetid... Men känner ändå att det är slutbloggat på arbetstid... (ska fösöka hålla mig i skinnet) Skärpning, Martha, skärpning!!!! (läs allt med en gnutta komik)


Blev fastanställd på Manpower idag med... wonderbart(svengelska)


Imorgon skall jag hälsa på Joel... En söt, nyfödd liten pojk... (Anna, hon som jag tagit över 4-skiftet från har fått barn) Måste införskaffa en liten present imorgon på dagen först bara... Det skall bli kul att kolla på babykläder... Allt är så litet och gulligt!


// Nattpass imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0