Fråga Olle och Ritplatta

Igår fyllde jag 22år... Jippi och Hurra! Familjen var hemma hos mig och Kriss igår. Vi bjöd på tortilina a la Johanna och till efterrätt blev det Cheescake... Gott må jag säga. Fick en del paket med... Två super söta tröjor, två super vassa knivar och två super gulliga underklädesplagg... Sen av Krilledill fick jag en super snygg coh bra ritplatta, precis vad jag alltid önskat mig.
Ritplatta = platta med penna som man kopplar till datorn så att det går att rita för hand direkt in i datorn... I t.ex. Photoshop... När jag kommit in i tänket att titta på skärmen istället för på plattan så kommer jag vara super duktig och mina bilder kommer bli super cool...
Tack alla för mina presenter!!!! Och Tack för alla sms och telefonsamtal!!!

Sitter och kollar på Fråga Olle nu... Det är rätt kul och lite intressant med för den delen.

Idag ville jag bara börja gråta... Jobbade 12 timmar (stressigaste dagen på länge) och åkte sedan dirket till kyrkan för att planerat tonårsprogrammet. Så jag var rätt trött och slut där ett tag... Tårar kommer lättare då. Nu har jag vilat upp mig en aning i alla fall. Lite mat i magen och en skön soffa kan göra underverk. Sängen kallar dock snart ändå...

// Zzzzzzzz...

Kommentarer
Postat av: Karin Englund

Grattis i efterskott Martha!! hur känns det att ha blivit så gammal? :) ska du ut ngt i helgen nu då? Kram KRam

2008-01-31 @ 10:29:08
URL: http://karinenglund.blogg.se
Postat av: jii

hej love! ja jag kke kan.just nue jag jag lite sjuk:( jobbar lördag 7-14. tänkte gå lite i gbg på söndag. kan du haka då? vore väldigt najs!:) höras i mån???PUSS

2008-01-31 @ 19:45:02
Postat av: Malin

hahah okej. men jag tycker att jag inte skriver så mycket om honom och nu ska jag skriva att han ska få spela i ligan :P haha puss

2008-02-01 @ 17:18:43
URL: http://malibali.blogg.se
Postat av: tor-björn

säg till när du fått rätta knycken med ditt ritbord ... köpt ett me o det är svåårt =P

2008-02-01 @ 17:49:08
Postat av: Martha

Ja det kommer väl efter hand... Går bättre och bättre dag för dag kan man säga... Hur funkar det för dig?

2008-02-02 @ 00:12:47
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0