What to do, what to do..?

Jag måste göra något med mitt liv. Vad som helst. Har ingenting att göra för tillfället...
Har duschat, surfat runt på nätet, ätit frukost, kolat webbtv på kanal 5, bloggat (snart) och börjat lite smått med en utav arbetsproverna till Berghs.

Men nu har jag ingenting att göra längre. Ska sola med mamma någon gång efter 16.00, men det är ju ett tag kvar. Jag vill dra till stan och kolla runt lite i affärerna (känner att jag inte har någon koll på utbudet i butikerna längre), men då vill jag sminka mig och det känns onödigt om jag ändå ska tvätta bort det innan solningen. Sen så är det rätt tråkigt att gå på stan själv (alla andra jobbar eller har annat för sig). Skulle kunna arbeta mer inför arbetsproverna, men jag har brist på inspiration och vill skissa lite på förslag innan jag sätter mig med photoshop, illustrator och indesign igen.
Träna är en annan sak jag borde komma igång med. Men jag är för lat just nu. Känner verkligen ingen motivation samtidigt som jag verkligen vill träna.. Rätt skum kombination.

// Mammas födelsedagspresent måste köpas med

Kommentarer
Postat av: Emma

skaffa en helikopter & kom ner & sällskapa mig en dag? ;)
ni har trist väder nu. snart kommer våren. då finns det mer & göra, vet du ju.
avis på er som ska fira valborg. jag är valborgssugen. hur normalt är det?

2008-02-13 @ 16:44:46
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: johanna

jag har nog vart dålig på att lyssna på det örat på vilket program du ville gå:P haha;) fan va najs om vi går där båda två!:):) U and me baby!PUSS

2008-02-13 @ 20:35:57
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: johanna

ja berg visste jag jue om:) Och jönk. med men inte viket program. Jag vill egentlogen med gå i sthlm, fucking löve that city! hörs tonight! Puss

2008-02-14 @ 16:00:35
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0