Önskeoutfit

Om vi går ut i Jönköping idag så hade jag velat ha på mig dessa plagg. Eller i alla fall liknande. Jag älskar blått, älskar att det blivit modernt med bad ass chick möter prinsessa och jag älskar stora örhägen. Så den här outfiten hade varit perfekt. Nu äger jag dock inte dessa kläder så jag får bara låtsas att jag har dem på mig. Visserligen så skall den blå klänningen och fejkskinnjackan komma hem tlll mig på posten nu i slutet av Februari och örhängena äger jag redan. Men en halv outfit är inte en hel, så jag få vänta tills hela är införskaffad och bara drömma så länge.
image220
Vilka skor hade du valt?? Något snyggt armband hade det nog blivit med.

// Frukost, packa, sticka...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin outfit måste jag hålla med om! Men jag ska inte ut idag så jag behöver inte tänka på outfit, skönt det. Fast jag gör det ändå :P

2008-02-16 @ 11:30:47
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: johanna!! The one;)

skit snyggt! enkelt och tredigt. vi skulle haft en seriös blogg ihop! Hoppas du har kul i JK. saknar dej!PUSS

2008-02-17 @ 10:20:43
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Martha

Ja jag har det bra här i Jönköping... Miss you to!!

2008-02-17 @ 12:35:09
Postat av: Axt0r

hmm jag skulle nog säga bianco (den som e lite mer stövlett-aktig lr va d heter? )

2008-02-20 @ 20:40:55
Postat av: Martha

Du har stil du Jonas.. :P

2008-02-20 @ 21:19:34
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Axt0r

Hehe ja d vet du väl ;) hihihi
ses snart oxå juh =D

2008-02-21 @ 07:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0