Kompisfiskare och Spadebutant

Nu skall jag snart och jobba.. ännu en 12 timmars natt som skall genomlidas.. Nej ärligt talat så är det inte SÅÅÅ hemskt, bara lite.. Timmarna mellan 01-05 är värst. Men resten går ganska bra faktiskt.

Efter mina två nätter av jobb så väntar helgen. Fredagen blir mat/utgång med jobbarkompisarna. Brasseriet faktiskt.. Aldrig varit där en fredag så det skall bli spännande. Jag och en massa medelålders folk... Hur som helst så vet jag att maten där är god och sällskapet bra så det blir nog en super kväll.

Lördagen är obestämd än så länge.. Kanske blir en lugn hemmakväll framför melodifestivalen? Skulle nog hellre festa eller umgås med någon kompis. Men det verkar inte som om någon är hemma eller kan leka med mig?? Måste skaffa mig fler vänner faktiskt... Så många som inte bor kvar i Borås nu och det är kul att ha ett brett kontaktnät. Vänner kan man aldrig få för mycket av. Fast vart skall jag hitta dessa nya vänner? Förslag någon? Eller det kanske finns någon där ute som vill bli min vän? Ler!

Söndagen börjar med dop och är sedan obestämd resten. Vet i alla fall att jag kommer få ett samtal fram åt eftermiddagen utav en tjej som jobbar för statistiska centralbyrån och hon håller på med en undersökning som jag faktiskt tänkt ställa upp i. Jag får trisslotter för 200kr och det är mycket mer än vad man brukar få när man ställer upp på undersökningar.

Jag och Kriss har tänkt åka iväg på spa om ca 1 månad. Vi kollade upp lite priser och erbjudanden idag. Det lutar åt att vi kommer åka tll Badhotellet och ta det som de kallar för "Guld-weekend". Jag längtar.. för jag har aldrig varit på spa. Det är ju rätt dyrt. Men jag och Kriss har aldrig gjort något specielt tillsammans någonsin, så vi tänkte skämma bort oss ordentligt. Köper nog till en spabehandling extra med.
image222

// Dags att dra till Ericsson nu


Kommentarer
Postat av: Emilia

tycker verkligen ni ska unna er med SPA!! hjälp vad skönt, det är ni värda:)!!

2008-02-20 @ 18:19:59
Postat av: moelimoa

får jag följa med? ;)

2008-02-20 @ 19:45:50
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: moelimoa

om jag får följa med kan jag presentera dig för mina vänner. deal?

2008-02-20 @ 19:47:17
URL: http://moelimoa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Å spa låter nice. Man kanske ska åka iväg på det när man firar fyraårsdag med Mike :) Där fick jag ett tips av dig!
Hoppas din helg blir bra :)
Kram

2008-02-20 @ 19:48:37
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Martha

Moa: Nja jag tror detta blit en grej som jag och Kriss gör själva.. Så tyvärr Moa.
Johanna: Ja det tycker jag ni ska. Spa är romantiskt ;) Det är just för att vi firar 2år som vi börjat kolla efter spa.

2008-02-20 @ 21:09:59
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Moelimoa

Konstigt! för kriss sa precis att han ville ha med mig med er. Mohahahaha... mig blir ni inte av med så lätt!

2008-02-20 @ 22:59:27
URL: http://moelimoa.bogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0