Cider and Gossip

Jaha nu sitter jag här, nyvaken sen två timmar tillbaka (kanske inte skall alla det nyvaken då).. Jobbade nämligen i natt coh skall så göra även den här natten som kommer... Inte hunnit med så mycket idag än. Bara en snabb dusch och fjärde avsnittet utav Gossip Girl. Måste säga att den serien är rätt underhållande och definitivt beroendeframkallande.

Nu skall jag snart göra mig iordning för att åka till Borås Hallen och kolla på liga laget i Basket. Lillsyrrans pojkvän skall provspela för dem idag.. Så det skall bli spännande att se hur det går för honom, jag skall hålla mina tummar för att det går bra.

Är inne i en ciderperiod... Med ciderperiod så menar jag att jag konstant är sugen på just cider. Så fort jag blir törstig så börjar jag sukta efter cider... Har i skrivande stund en flaska cidr ståendes på sängbordet.. och den läskar mig väldigt mycket måste jag säga. Nu kommer min mamma komentera "du kanske är med barn", eftersom jag känner ett sug efter cider och för att det är en av hennes största önskningar, att få ett barnbarn alltså. Men nej mamma, det är jag inte.. Så behöver du inte fråga. Tro mig, den dagen jag verkligen blir gravid så kommer jag berätta det för dig innan jag antyder det på bloggen.. Så klart! Men det lär dröja några år till.

image215
Behöver inte bara vara just Herrljunga...

Jag har upptäkt att jag får mycket fler läsare de gånger jag skriver om något som inte bara rör mig. Så jag skall försöka skriva om sådant som kan skapa lite av en debatt mellan läsarna och mig. Kunde vara kul... Just nu har jag inget förslag dock.. Men tro mig kära läsare, det kommer, det kommer... Är ju trots allt ganska kul att tycka till om saker!

// Make up and food next

Kommentarer
Postat av: Emma

hej sweetheart!
glad jag blir när du kommenterar mina alster. :)
det är så himla skönt att ha internet igen.
hur gick det för malins coffe med basketen?
hälsa familjen.
pusskram.

2008-02-05 @ 22:02:57
URL: http://byemmaby.blogg.se
Postat av: mamma

barnbarn? jag? redan? nej nej nej.... snälla du
DET måste du missuppfattat.... jag är ju bara 43 år! / mam

2008-02-06 @ 13:54:22
Postat av: Axt0r

haha cider ! d e ju faktiskt rätt gott iofs :) nu då du nämner d så blev jag oxå sugen på d :P hihi

2008-02-06 @ 16:03:52
Postat av: Nettan

Hej lilla Martha!! Hoppas du mår bra..har hört att ni ska gå på Rihanna i sthlm, jag & emilia funderar på att gå också, har ni sittplats/ståplats?? vore ju jättekul om vi kunde gå tillsammans :) puss

2008-02-06 @ 18:39:18
Postat av: Martha

Ja men gör det ni.. var har ståplats... Vore kul om ni gjorde det med... Johanna och Emmy kanske följer med upp också... vi får ta med dem me... :)

2008-02-06 @ 21:04:56
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Axt0r

men frågan e hur bra e egentligen "gossip girl"?

2008-02-08 @ 13:10:35
Postat av: Martha

Rätt bra.. Gillade man OC när det gick så gillar man Gossip Girl.. Men kanske är mer en tjejserie faktiskt

2008-02-08 @ 17:33:43
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Axt0r

Hehe okej..ja jag tror dig :P hmm OC kollade jag allri på men däremot lite på gilmore girls..vilket väl även den kan anses lite mer som "tjej-serie" ? :S

2008-02-08 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0