Back in Borås

Vill bara justera en sak angående det jag skrev om skärgårdsdoktorn. Nu ikväll är det INTE de nya avsnitten som skall börja sändas utan det är repriser från säsång 3 som gick på tv 2000. Att det skall komma nyinspelade avsnitt kanske bara är ett rykte?? Har i alla fall ställt frågan till svt, så vi får väl se vad de svarar. Skriver det här sen när de gett mig ett svar.

Det var trevligt i Jönköping.. Vi lagade tacopaj, storhandlade, köpte en tavla till Lindas rum, kollade melodifestivalen, drack vin, lyssnade på rock away, gick ut på centrum där Adam Tensta uppträdde och sen åkte vi hem igen. Idag har vi ätit mer tacopaj, tagit en promenad och tjötat lite. Nu är jag hemma igen och skall snart äta lite mer mat med familjen.

// Ont i ryggen

Kommentarer
Postat av: Axt0r

jag trodde inte ens du gillade Adam Tensta ? =O

2008-02-20 @ 20:39:40
Postat av: Martha

haha.. jag viste la inte att han skulle spela.. :) Men jag gillar my cool (enda låten jag känner till typ)

2008-02-20 @ 21:19:01
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0