Ont i ryggen

Jag säger bara... Oj, oj, oj... vad länge jag varit i skolan idag. Kom hem nyss. Och jaaa, det ääär länge. I alla fall för mig. Imorgon klockan 08.00 ska tidningen in för granskning. Senare i veckan skall den in för tryck. Den är dock inte helt klar. Men så gott som. Sedan har vi en broschyr och visitkort att göra också.. Men dessa färdigställs förhoppningsvis imorgon efter matteprovet. Skeptisk till om jag kommer klara detta provet.. Det återstår att se helt enkelt.

Kanske, kanske ska jag hem till helgen. Men lovar inget.



// Prickig-korvmacka är gott

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

men tokfia!

du kan ju inte göra reklam för bloggen på fejjan om du inte skriver något!

2008-12-02 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0