My back is killing me

Om 1 1/2 timma ska jag ha matteredovisning som det heter.. Är egentligen ett helt vanligt prov. Klarar jag det så har jag godkänt på hela kursen. Då behöver jag inte göra den frivilliga tentan som är nästa vecka. Men eftersom jag gärna vill ha ett högre betyg än G så skadar det ju inte att försöka i alla fall. Under har skett förut...

Min rygg gör såååå ont. Kan bero på att vi har nya kuddar. Men kan också bero på att jag sov på en matta på golvet hela helgen. Det är nog den troligaste orsaken i alla fall. Inte får man någon massage från sin pojkvän heller. Dåligt, dåligt.. Om jag åker hem i helgen så ska Matz (han är sjukgymnast) få trycka lite på den.

Om jag åker hem i helgen så är det "julstuga" på lördagen. Då skall det köpas och säljas lotter. Jag vill, jag vill, jag vill... För det är mysigt. Kanske blir det en utgång på kvällen sen?


Jag saknar dessa två....

// Dags att ta på sminket

Kommentarer
Postat av: bylundskan

jo, men det vet jag välle! :)

om du vill gå ut på lördag får du gärna hänga med mig på halvklassfest. ett större gäng textile students som ska ses & jag har HEMSKT gärna sällskap av dig!

2008-12-03 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0