Märkliga ting

Några dagar av jobb ligger framför mig nu... Bra att få tjäna lite pengar. Jag gillar att jobba på Gina. dagarna går fort då det fortfarande är nya arbetsuppgifter för mig och då jag är bland en massa folk. Jobbet blir mer livfullt då, när man spenderar sitt jobb där andra spenderar sin fritid liksom. Dock känner jag mig lite lost då och då eftersom jag inte fått någon ordentlig genomgång av vad mina arbetsuppgiter är och hur jag skall utföra dem. Jag liksom bara går tun där och sorterar kläder, larmar kläder och ger nummerlappar till folk som skall prova kläder. Får väl lite hum om hur saker och ting går till då jag måste fråga. Men skulle ändå kännas skönt med lite genomgång.

Ikväll har jag och Kriss käkat på Anna-Gretas.. Det är ett tapasställe här i Jönköping. Det var gott. Vi har nu också precis sett klart på en film av Quentin Tarrantino, Death proof hette den och var lika märklig som alla andra filmer han har gjort. Ganska okej dock... Jag gillar märkliga filmer.

// Nu vill jag ha jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0