Lonely, I am so lonely...

Imorses åkte Kriss till Sthlm... Så nu är jag ensam kvar här i min lillla lya. Känns väldigt tomt måste jag säga. Först så tänkte jag att det skulle bli skönt att få vara lite själv några dagar. Men jag har redan skakat bort den tanken. Det är inte ett dugg skönt att vara själv. Jag hatar att vara själv. Jag ska genomlida de här tre dagarna som är kvar tills jag tar bilen och far hem till Borås för att fira jul.



För att underhålla mig själv på ngt sätt så skall jag se lite Grey's Anatomy nu och sedan också sista avsnittet av True Blood. Vad som händer sen, det återstår att se.

// Är det onödigt att åka fram och tillaka till Borås bara över dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0