Jag betar av på listan

Idag har jag och Elle skrivit på projektrapporten. Jag har tvättat mellan 07.00 - 12.00. Jag har sett på filmen A.I. Jag har diskat. Och nu har jag gjort en illustration utav min kära syster Malin. Jag vet att det är många som vill ha illustrationer av sig själva. Kön är läng. Och jag vet att det för vissa var längesedan jag lovade att göra en. Men håll ut så kommer den i sinom tid. Den som väntar på något gott, som man brukar säga.


Min rockstar till lillasyster...

Lite sådär slarvigt gjord vid benen.. Men syrran ville ha en i bara underkläder (som en mall) så hon kan måla på egan kläder sedan. Dessa kläder har jag bara hasstigt slängt på för att jag inte vill visa systra mi i underkläder här på bloggen förstår ni.

// Imorgon är det kåren. Sista för denna terminen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0