Handbok i Projektarbete

Jag har suttit med min hemtenta heeeeeeeeeela dagen. Och då menar jag verkligen heeeeeeela dagen. Jag har kommit halvvägs. Jag hade någon idéföreställning om att jag skulle hinna klart idag. Men jag är ändå nöjd med resultatet och det faktum att jag ändå kom så långt som jag gjorde. Det var nämligen ganska svåra frågor att besvara på denna tenta och det viste jag inte då jag fick den befängda tanken om att jag skulle hinna klart på en dag. Hur som helst så innebär detta att jag nu har ca en heldag till framför mig av bara plugg, plugg, plugg... Och det känns väl kanske mindre kul, men nödvändigt. Jag har en rapport att färdigställa denna vecka också så det är väl i stort sett bara skolarbete jag skall ägna mig åt dessa fem dagar som återstår innan jag skall tillbaka till Jönköping.

// Imorgon kommer Matilda hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0