Akademien ikväll

Lite bilder från insparken... Visserligen bara gått några dagar, men det har hänt jätte mycket.
Jag kan ju säga att jag nog hade lite för höga förväntningar på insparken så till en början blev jag lite besviken. Inte så lätt att känna någon sammhörighet när man är ett gäng på 140 pers liksom. Men det blir bättre och bättre hela tiden. Så jag skall inte klaga... Jag har kul! Verkligen! Och det verkar Kriss också ha.


Epidemin, Akademien, HI-LIFE, faddrar, caps, badning, såpaglid, overall, klädstreck, förfester, fester, märken, fånga ägg, dunk-brännboll, sittningar, föreläsningar, akademiska introduktioner, nya vänner.. och mycket mycket mer.

// Jag hinner knappt andas


Kommentarer
Postat av: EmmaBy

detta inlägg har jag väntat på! :)

sjukt ovant att se dig i overall.

ta hand om er tills vi ses!

2008-08-20 @ 20:23:04
Postat av: Anna S

Hej sötnos. Du verkar ha det hur kul som helst =) Tänkte bara berätta att Borås saknar dig redan! Får höras nån dag snart. bamsekram!

2008-08-20 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0