Carrie Underwood

Då var man tillbaka i Borås igen då. Helgen har spenderats i Lesjöfors som ni säkert redan vet. Det böev lite fiske, bad, kanot, kräftskiva, husvagn och mycket bilåkande. Men nu är jag som sagt var hemma och veckan kommer bestå utav mest jobb och en massa lägenhetspackande. För på lördag flyttar jag ocg Kriss till Jönköping. Nervositeten börjar bli påtaglig...


Lite mobilbilder från helgen...

Jag bjuder på en låt med:
Carrie Underwood - Before He Cheats

// Hade velat vara bra på en sport

Kommentarer
Postat av: moa

När slutar du idag? vill du hämta mig kanske. om du slutar runt halv tre-halv fyra. ring min mobil under dagen... Efter nio.

2008-08-12 @ 07:10:08
Postat av: moa igen

Okej, jag vill åka med.. Kan du vara här utanför klockan tjugo i då tror du? :)

2008-08-12 @ 12:04:48
Postat av: Martha

Jag slutar 42.. så 50 typ

2008-08-12 @ 12:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0