TÄNK!

Ett litet blogginlägg så här på morgonkvisten...

Har precis uppdaterat mig på bt.se och aftonbladet.se...
Och jag hittade faktiskt en intressant och bra nyhet i Borås tidning. De skall tydligen lanseras en medtagbar askkopp, för rökare att fimpa i. Jätte bra tycker jag. För det är verkligen så fuuuult med alla fimpar som ligger precis överallt på gatorna (likaså tuggummin).. Om man nu som rökare inte "orkar" slänga sin fimp i en papperskorg så är det ju jätte bra att ha en askkopp i medtagbar storlek... Right!?! Den stora frågan är bara, hur stor sannorlikhet är det att folk verkligen kommer köpa och använda den?



// Det bästa vore ju i för sig om alla rökare slutade röka helt istället...

Kommentarer
Postat av: Lia

japp jag håller med diG!

2008-08-08 @ 05:48:46
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0