SWE

Igår var det som sagt var SWE på Rosenlundsbadet. Det var kanon kul på alla sätt. Skumparty, dansgolv i poolen, gratis hamburgare, billiga öl/cider, sumobrottning, hoppborg, kuddkrig, grym musik, mycket vatten mm. Tyvärr så har jag inga bilder på detta då min kamera inte tål vatten. Däremot så hade en klasskamrat en vattentät kamera så kanske blir det att jag får låna några bilder av henne och lägga ut på bloggen längre fram.

Ikväll är jag hemma i Borås. De som är kvar i Jönköping skall spela dônkbrännboll ikväll.. Skulle varit roligt att vara med på. Men imorgon så skall det sjungas i kyrkan med systrarna så jag är hemma nu under helgen.

// Ikväll skall jag bara slappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0