Lesjöfors

Sitter på jobbet och fryser.. Jag gör en massa arbeten, men fryser ändå. Hoppas det blir bättre nu när jag har ätit lite.

På Lördag så åker jag till Lesjöfors. För alla er som någon gång har åkt till Sälen, så har ni antagligen åkt igenom Lesjöfors. En rätt så liten ort, som ser ganska trist ut från bilfönstret. Men vi ska bo med husvagnen precis vid en sjö. Och om det blir fint väder så kommer det att vara underbart skönt med tystnaden och "ensamheten"... Vad kan man mer säga om Lesjöfors? Jo, kanske att de har en Esperantogård. Ni vet det där påhittade språket? Lesjöfors har även varit ledande inom produktionen av fjädrar av olika slag. STORA fjädrar och små fjädrar. Fjädrar som finns i stora maskiner, fjädrar som finns i små maskiner.. (Lesjöfors AB) Lesjöfors har även ett bandylag som är rätt duktigt. Det finns säkert fler saker att nämna om esjöfors, men jag slutar min lista här.



// Bry


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha det så bra i Lesjöfors nu då vännen, hoppas vädret blir bra :) Vad kul det ska bli med en modevisning till tycker jag. Hoppas vi blir lite snyggare stylade denna gången och får fina kläder på oss bara. Nu är det ju på torget så fan ta dom annars haha!



När går flytten till Jönköping, en fika innan det kanske?

2008-08-05 @ 22:57:28
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: moaha

Lesjöfors AB gör även strypskruvar. det får jag in på godsmottagningen här på parker!

2008-08-06 @ 07:04:57
Postat av: Johanna

Okej.

Har du kvar länken med bilder från förra visningen? Jag har tagit bort det mailet, klant och skulle vilja se dem igen :)

2008-08-06 @ 11:19:29
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv: Jaha, vad kul att du tycker om det iallafall.

Jag är inte heller så bra, började förra året, men det går ju frammåt iallafall..



Ha det så bra!!

2008-08-06 @ 13:13:11
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0