Kvinna vs Man

Ja vad skall man säga? Att jag för att vara bloggare inte uppdaterar min blogg tillräckligt offta? Ska försöka bli bättre på detta nu när semestern snart är över och rutiner börja återkomma.

Idag har jag och Kriss gått på stan.. Jag har shoppat lite rea-fynd, kriss har klippt sig och jag har fikat med Emmy på Café Viskan. Orkar inte lägga upp bilder på det jag köpt.

På eftermiddagen/kvällen blev det lite grill, bad och spel (kampen mellan man och kvinna).

I går var jag och Kriss på Astrid LIndgrens värld med hans lillasyster Julia som är 5 år. Det var myspys. Minnen från när man själv var lite och gick omkring där dök upp. Och jag måste säga att det kändes mmyyyyccckkkeeett större när man var yngre.



// Imorgon blir det partaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0