fashionMARKET

Om ganska så exakt 5 minuter så bär det av till jobbet. Skall försöka blogga lite där, om det blir tid över till sådanna icke-jobbsrelaterade saker vill säga... Och om jag kommer på något intressant/ointressant att skriva om.

Något som ni själva får bestämma intressegraden på är att jag skall gå modell för fashionMARKET igen... Eller rättare sagt, de har mailat och frågat om jag vill. Och jag har sagt att jag vill. Det skall tydligen vara en modevisning på storatorget här i Borås den 14:e September. Jag hoppas innerligt att smink och hår blir bättre den här gången än förra...

// fashionMARKET

Kommentarer
Postat av: malin

låter ju som att du kommer få det riktigt bra och roligt nu :D:D önskar dig all lycka och att det blir lika bra som du hoppats :D

2008-08-06 @ 20:25:46
URL: http://passiontofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0