Det ska va husvagn...

Om 2 och 1/2 timma så börjar jag jobba... Semestern är slut och två veckor återstår nu innan skolan i Jönköping börjar. Jag vet inte ifall jag nämnt det här i bloggen, men Kriss och jag har ju som sagt var fått en 2:a hanslägenheten. Men den flyttar vi först in i 1 September och skolan börjar 18:e Augusti. Så jag och Kriss har bokat campingplats. Så de 2 första veckorna blir det husvagn. Men hellre två veckor i husvagn och ändå vara på plats i Jönköping under nollningen, än att pendla från Borås och kanske missa hälften.

Nu skall jag och Kriss ner till kvarterskrogen och käka lunch. De har god mat där tycker jag. Och nu har ägaren fått någon slags ny medhjälpare av något slag, verkar det som. För pizzasalladen är ny, pizzautbudet är nytt, maten är lite annorlunda osv. Till det bättre alltså. Ägaren verkar inte längre så trött och sliten heller.... Så Kvarterskrogen går nog mot ljusare dagar nu verkar det som...

// Jag gillar när det regnar.. Specielt om man ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0