Tequila

Jag har verkligen bara slöat hela förmiddagen idag.. Legat i sängen och kollat på Tila Tequila... En rätt galen tvserie om en tjej som heter Tila. Hon dejtar 16 killar och 16 tjejer eftersom hon är bisexuell och efter varje avsnitt skickar hon hem några stycken för att sedan i slutändan förhoppningsvis hitta den hon vill leva sitt liv med. Showen är rätt galen måste jag säga. Skumpartyn, modevisningar i sexiga utklädnader osv. Det blir mycket intimt, intriger och åsikter må jag säga.. Rätt underhållande dock om jag får säga mitt.

image365

Nu skall jag ta tag i mitt liv och äta lite mat, göra mig iordning och strax hämta Kriss på stationen. Har längtat enormt mycket efter honom den här helgen. Skall bli skönt att få hem honom igen.

// I natt skall jag byta rullar så det visslar om det... :)

Kommentarer
Postat av: Axt0r

haha den showen/programmet verkar ju rätt kul =) o snygg verkar hon ju va oxå?

2008-04-28 @ 14:36:19
Postat av: Martha

Jo do hon är rätt söt... :)

2008-04-28 @ 16:48:48
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0