Svimma i duschen

Helgen som gått har varit händelserik... I lördags bestämde jag för att sticka till Göteborg och festa med Johanna och några vänner till henne. Det skulle vara drinkförfest så jag införskaffade lite drinkingredienser till en Tom Collins. Väl på plats i Göteborg så blev det både mojitos, tom collins, vin och white russians... Trevligt trevligt. Utgången blev på Park Lane. Snyggt och trevligt ställe. Eftersom jag skulle upp tidigt på Söndagen så begav jag mig hemmåt ganska så tidigt.


Söndagen började med att jag höll på att svimma i duschen. Väldigt läskigt, har aldrig svimmat innan (gjorde visserligen inte det denna gången heller, men det var nära) och min lillasyster fick springa och hämta vatten till mig illa kvickt. Vet egentligen inte vad det var som hände. Kände att ångan i duschen var så varm att jag inte kunde andas, sen hade jag inte ätit ngt än så saknade väl näring i kroppen. Scary i alla fall. Anledningen till den tidiga morgonen denna söndag var för att jag skulle vara kyrkvärd i kyrkan och även hjälpa till på kyrkkaffet sedan. Väl hemma blev det en promenad med hunden och en intervju med Olof (skriver lite artiklar i Immanuelskyrkans församlingsblad nämligen). Efter det kom ÄNTLIGEN min kära Kristoffer hem. Som jag hade saknat honom. KVällen avslutade sedan med Parlamentet och den dåliga filmen 40 year old virgin...

Men nu är det ny vecka och ny dag. Idag skall det jobbas hela kvällen, men innnan dess skall det handlas lite mat och Kriss skall träna. Så det är väl bara att stiga pp ur sängen och påbörja dagen.

// Nu funkar det äntligen att beställa på www.forever21.com för mig (fast nu finns inte den klänningen i gult som jag spanat in kvar i min storlek, typiskt!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du kunde komma ifrån.. Det ligger ju på norrby, ska du ta bilen dit så vi ses utanför eller ska vi gå från stan tillsammans... jag är i stan nämligen och ska möta nina vid fem nånstans!

2008-04-14 @ 20:04:05
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja! Nina slutar kl 16.30.. vi brukar hinna till träningen kl 17.00 så vi är nog där då, kanske fem tio över!

ja festen var kul :)

2008-04-14 @ 21:39:47
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: GullStina

Jag brukar också vara nära på att svimma efter att jag badad. De är väl av samma anlaedning, all varm ånga. Lite läskigt

2008-04-15 @ 10:26:40
URL: http://gullstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0