Morning

Nu har jag skjuttsat Kriss till stationen där han tillsammans med Jocke ska ta bussen upp till huvudstaden och hans hemort. Tänkte att jag skulle slänga mig i sängen det första jag gorde när jag kom hem igen, men icke sa nicke, jag fastnade framför datorn istället.


Idag vet jag inte riktigt vad jag skal göra. Har lite småsaker som måste tas itu med så som disk och lite städning. Visserligen fick jag ett "uppdrag" igår av syrrans kille. Han håller nämligen på att starta upp ett nytt företag där han och en kompis skall sälja as snygga skor. De ser ut ungefär som keds ni vet. Innan de kan producera fram skorna så vill de ha några förslag på en snygg logga. Så det kan jag ju börja pilla med

image313image314image315image316image317image312
Här är några bilder på Keds då jag inte har några bilder på syrrans pojkväns skor ännu...

// Tror jag behöver glasögon :S

Kommentarer
Postat av: Natta

det är keds. misha var modell för dem redan förra sommaren ;)

2008-04-08 @ 09:30:17
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

hahaha oj jag läste fel ;P
jag har allergi från våren till hösten ;D men iår har den börjat sen januari i låga halter bara för att vi inte haft så kallt väder.

2008-04-08 @ 10:22:44
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Anonym

kläderna på reklamen är snygga :)

2008-04-08 @ 10:31:37
URL: http://daloatf.blogg.se
Postat av: HELEN

Skal???? apelsinskal eller????? SKÄRPNING! Keds - heter den skotypen keds???? tror jag inte på för det har jag aldrig hört förr....
Du gör framsteg på rit-brädan!
Vad ska Jocke göra i Stockholm den här gången då???
Ska han med och bo hos Ingvor? Again?
puss

2008-04-08 @ 13:18:22
Postat av: HELEN

skjuTsat med två T och skall med ett L...
crying blood

2008-04-08 @ 13:19:36
Postat av: Martha

Blä på dig, du ska inte säga något för det är du som lärt mig stava... så det så. Och JA de heter keds... Just de tre du ser på bilden är inte den vanligaste formen av keds... Men ändå...

2008-04-08 @ 13:28:41
URL: http://marthapartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0