Med guld i blicken

I rondellen som ligger en bit ifrån våran lägenhet hade någon för några dagar sedan ställt dit två rondellhundar. Den ena hunden var mycket flickigt målad. Den andra hunden var svart- och gulrandigt målad och stod i parningsställning mot tjejhunden. På en skyllt bredvid dem båda stod det "Med guld i blicken"... Det var nog ett riktigt Elfsborgsfan som skapat dessa små söta rondellhundar. Tyvärr står de inte kvar längre... Det har varit helg och fulla ungdommar har gjort sönder dem. Trotts detta vann Elfsborg mot AIK nu ikväll med 3-0! Därför retar jag Kriss extra mycket då han är AIKälskare... HEJJA ELFSBORG!!!

Idag har jag köpt en ny väska och ett lila så kallat fodral från Gina Tricot! Det näst sista plagget från H&M kom idag med. Det var den blå-vita skjortklänningen som alla redan har. Men den var fortfarande snygg så det gör inget att jag har fått vänta på den.
image305
image303image304

// Varför funkar det inte att beställa varor från www.forever21.com för mig?

Kommentarer
Postat av: Neddo

tror man måste vara bosatt i USA för att beställa from lovely forever 21 :)

2008-04-07 @ 23:57:04
Postat av: Martha

Man kan ju välja Sweden där man skriver in adressen.. Så det är inte det som är problemet.. Skulle man kunna tro annars ja :)

2008-04-08 @ 01:02:11
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: nadja

åå vilken söt blommig väska

2008-04-08 @ 08:49:00
URL: http://rosalady.blogg.se
Postat av: Emma

hihi, dendär klänningen från h&m har jag också. :)
tänkte först ha den på festen i fredags kväll, men ändrade mig i sista stund & tur var väl det - för engelska anna hade på sig en likadan!

2008-04-08 @ 10:11:02
URL: http://byemmaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0