Majorslunden

Blev en sväng till systemet innan vi handlade.. Lika bra att få det gjort, för imorgon kommer det vara lite ont om tid för alkoholinköp.

Nu har jag och Kriss legat i Majorslunden och solat och ätit glass, Vi försökte oss på lite frisbee också, men det blåste lite för mycket för att det skulle vara roligt.. Precis när vi gick kom ett gäng med systemkassar och skulle börja festa. Jag kom då på att Majorslunden är en rätt bra plats för förfesten imorgon. Liten grillplats, bra plan för kubb eller andra lekar och nära hem till mig om det blir kallt eller man behöver gå på toaletten.

image368
Min utsiktsvy från filten...

// Det sitter en fluga på min dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0