God moves

Helgen är över oss, likaså solen... Den underbara solen. Har suttit i en solstol på baksidan av huset vid poolen hela förmiddagen. Först var jag visserligen i kyrkan och sjöng lite. Årets första grillning gick av stapeln idag med. Älskar doften av grill som ligger i luften... Nu på kvällen har jag varit i kyrkan igen. Sjöng lite till, kollade på dans och draman och nu har Kriss och jag hyrt en film som vi skall kolla på strax. Till detta har jag köpt lite naturgodis som vi skall glupska i oss. Men innan filmen skall jag fila lite på Daywalker loggan..

Jag har hittat ett par byxor (D.Brand) som jag vill ha. Hittade dem på en tjej som heter Amandas blogg. Hon har väldigt cool och snygg klädstil tycker jag. Så jag länkar (tryck på bilden) till hennes blogg här för at ni skall kunna gå in och inspireras utav hennes klädval.
image345

// Imorgon blir det stan tror jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp det var härligt. Högfjället har vi stugan på... :)
Underbart med vår och sol, imorgon ska jag sitta ute i en solstol och plugga medan Micke tvättar bilen och byter däck!

2008-04-19 @ 23:24:22
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Martha

vad då\\\+++ +++§§§§+++??????? bion då????

2008-04-19 @ 23:29:22
Postat av: ellenh

japp snygga jeans!

2008-04-19 @ 23:47:50
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: GullStina

Ja hon är väldigt snygg :)

2008-04-20 @ 22:59:27
URL: http://gullstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0