Fryspåsar och Låg dollarkurs

Nu var äntligen blogg.se igång igen.. Det har nämligen krånglat några dagar, därför jag inte har uppdaterat. Men här kommer en liten sumering av vad som har hänt sen sist.

Lille-resan verkar inte gå av stapeln som planerat tyvärr... Jag och Linda hade tänkt dra ner till Frankrike nu 18:e April för att hälsa på vår kära Emma. Men flygpriserna är dyrare än väntat så vi skjuter på resan ett tag. Men letandet efter billiga flygbiljetter fortsätter... Kanske dyker det upp något prisvärt snart!?!

Helgen har varit rätt lugn må jag säga. I alla fall på fest- och träffa-kompis-fronten. Däremot har jag och Kriss fixat som bara den med lägenheten. Blev ett besök på Ullared på lördagen med, där de flesta, tänkbara förnödenheter införskaffades. Resväska, diskmedel, film, hårspray, schampo, rakhyvlar, tvål, fryspåsar, rengöringsmedel och strumpor är bara några utav de saker vi köpte. Men det är alltid bra att ladda upp förråden lite, eller hur? I söndags var Matz en riktig fixare åt oss... Han hjällpte oss att sätta upp två lampor, en spegel kom på plats och gardinerna i sovrummet kom äntligen upp. Dock kom inte vår bänkdiskmaskin iordning då det saknades lite visentliga delar oosv. Men vi tackar Matz så jätte mycket för hjälpen. Vad skulle vi ta oss till utan honom? Städat och diskat har vi också gjort den här helgen jag och Kriss. Vi har helt enklet varit galet ordningsamma utav oss.

Ska beställa något från USA i dagarna tror jag... Bara för att dollarn ligger så lågt. Vet inte vad än, men jag skal kika runt på intranätet... Man får liksom passa på då man kan "tjäna" en slant!

// Bara 1 timma kvar sen får jag åka hem och sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0