Frukost och Fylla

Jaha då sitter man på jobbet som så många gånger förr... Bara 2 timmar kvar på arbetspasset. Vi satt nyss i fikahörnan några stycken och diskuterade miljön lite smått. Något som gör mig förbannad är folk som har "det-är-redan-försent-attityden" eller "jag-kan-inte-göra-någon-skillnad-ändå-atityden". Då tycker jag till och med bättre om folk med helt uppåt väggarna konstiga åsikter, för de tycker åtminstonde något och argumenterar för vad de tror på.

Viste ni att komponenterna i en ordinär svensk frukost har totalt rest 3200 mil innan de landade på vårt bord.

image369

På radion pratar de om att tonårsfyllan är stor på valborg och att många har sin alkoholdebut just uder valborg. Stämmer säkert...

P-A känner tydligen någon som skulle vara en bra far till mina barn den dagen jag bestämmer mig för att skaffa några...(så där P-A, nu fick du vara med i mitt inlägg ännu en gång :) hehe

// Jobba lite kanske!?!

Kommentarer
Postat av: Ninty

Tjaa! Jepp idag blir det till att kolla på kortegen och sedan dra på fest hos en kompis. Vad ska du hitta på, går ni ut till krogen sen??

2008-04-30 @ 10:15:56
URL: http://ninty.blogg.se
Postat av: Ninty

Jag vet inte riktigt var vi går, det brukar väl bli harrys så det är inte omöjligt att vi hamnar där även ikväll.

2008-04-30 @ 15:34:52
URL: http://ninty.blogg.se
Postat av: ninty

tjaa!! Hade ni kul igår. Vi var bara på harrys ett tag, det var så sjukt mycket folk där.

2008-05-01 @ 17:09:36
URL: http://www.ninty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0