FågelHund

Nu har kvällen gått in i natt och här sitter jag på mitt jobb. Jag har en hel del att göra nu inatt, så jag skall nog lyckas fördriva tiden. Tänkte ta mig lite youghurt och smörgås strax, magen har nämligen satt igång med sitt kurrande.


På radion är det vaken med P3. Folk ringer in och pratar om vad de har på hjärtat. Många puckon som ringer in måste jag säga. Folk har verkligen konstiga åsikter. Nyss var det en tant som ringde in och som sa att mång mord sker pga att killar bir nobbade när de bjuder upp till dans. Att de inte klarar av att bli nekade så de mördar tjejen som sagt nej sedan. Tror nog inte det är så vanligt kanske..


Fick ett mail här på jobbet för några dagar sedan med en massa härliga bilder på djur. Det är någon duktig människa som suttit och satt ihop två olika sorters djurarter till ett enda djur. Häftigt va? Jag vill ha en så där liten söt fågelhund.. Synd att de inte finns på riktigt!



// Håller tummarna inför imorgon


Kommentarer
Postat av: ninty

Det blir nog ganska lugnt för min del, kanske gå på bio.. har blivit en hel del drickande så jag ska iaf ha en vit helg nu. Jag är inget stort elfsborgs fan men när man får gratis biljetter så :)

2008-04-17 @ 15:02:28
URL: http://ninty.blogg.se
Postat av: Elin

godmorgon :)

2008-04-18 @ 09:35:18
URL: http://eeeelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0