Oxhälja

Helgen blev rätt intensiv med mycket bilresande hit och dit.
Lesjöfors, Filipstad, Hällefors... Vi möblerade Maryvonnes studentlya, gick på Sveriges största marknad, oxhälja, och åt god mat hos Matz släktingar. HIttade faktiskt en del marknadsfynd.. I för sig bara "bra-att-ha-grejer", men ändå. Påsklämmor, slickepott, rivjärn, strumpor, synålar och tråd, tejp, kökshanddukar, säkerhetsnålar, mangotvål osv. Blev en munk och en Langos med. Var första gången jag åt Langos och jag kan inte rekomendera den maträtten faktiskt.
På vägen hem hämtade vi upp Kristoffer i Kristinehamn för han sparade 400kr på att ta tåget dit och åka med oss än att åka direkt hem till Borås från Stockholm. Bar när det klaffar så bra...


Veckan som är blir rätt hektisk den med... Paket skall köpas, pappa skall besökas, jobb skall jobbas, träningen skall påbörjas (förhoppningsvis), moa skall firas, kompis skall umgås med, förfest skall hållas, personförsökring skall fixas, faket skall gås med i och lite annat sådär. Men allt skall nog hinnas med.


När jag träffar lillebrorn min idag skall han få ett paket..
en spindelmannen huva... Han kommer bli helt överlycklig. Han avgudar spindelmannen. Han är bara 3 år och vet knapt vem det är, men han hänger med ändå. Han bokstavligt talat lever i sina spindelmannen byxor och tröja.. Så snart är hans outfit komplett... tack vara sin snälla storasyster.

// Ericsson fest den 5:e Oktober... kul, kul!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

sockertopp!:) ja jag vill jätte gärna träffas i veckan!!!!! ihelgen inget planerat så far så det ska funka fint! vill jätte gärna komma till dig och du får jätte gärna komma till mig med! saknar dig!!!!!!!PUSS

2007-09-03 @ 16:07:02
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: jii

ja då jag trivs, men har forsatt inte kommit riktigt riktgit i ordning men det tar väll sin lilla tid skulle jag tro. När kan vi ses gentligen???jag saknar dig så jag tror jag spricker snart! hur jobbar du??+jag har hemtele nu med! :)PUSSSSSSSSSSss

2007-09-06 @ 16:51:06
Postat av: Johanna

aww! jbbade i dag! och i mån med:( i veckan jobbar jag bara dagar:P du kvällar?:P typiskt! när fasen ska vi leka?????PUSS

2007-09-08 @ 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0