B som i BORING!

Jag har det så tråkigt på jobbet just nu. Har gjort allt som jag måste plus lite till. Sitter bara här och väntar på att någon kanske kan behöva min hjälp. Men nehe då.. Alla klarar sig tydligen väldigt bra utan Marthas porffsiga hjälp en kväll som den här.
Något som gör det ännu tråkigare är att jag jobbar själv. Dvs själv i förrådet. Visserligen finns det en massa människor runt omkring mig, men de har ju sina egna arbetsuppgifter att ta itu med. Och när man trodde att det inte kunde bli tråkigare ja då visar det sig att jag skall vara själv hela veckan... Jag säger bara BORING!!!

Missar idol, mys med familjen, god mat, andra bra program, sällskap, gos med elsa... säkert en massa andra saker som jag inte kan komma på för att jag har sååååå tråkigt!

Redigering: Saknaden i förra inläggets rubrik står inte bara för saknaden till Kristoffer... Utan till mina vänner, syskon, familj och kristoffer... Så nu vet ni det! Misstaget åtgärdat!

// Det spelas dålig musik i högtalarna med... Till råga på allt!

Kommentarer
Postat av: Martha

Ring mig ikväll Kristoffer.. om du ej har nr så finns det i din mail... :)

2007-09-25 @ 17:03:49
Postat av: miss at

MISSTAGET åtgärdat, den var bra!

2007-09-25 @ 18:54:25
Postat av: Kristoffer och Julia

HEJ
MARTHA

2007-09-27 @ 16:23:10
Postat av: Martha

hej kristoffer och Julia.. imorgon kommer jag till er :)

2007-09-27 @ 17:10:08
Postat av: Martha

hej kristoffer och Julia.. imorgon kommer jag till er :)

2007-09-27 @ 17:10:17
Postat av: jii

vi hörs i mån kväll gumman. min moil är död forever och jag har nada pengar. NADA. jobbar i helgen med:( måste träffa dej i vilket fall som helst! vi hrs i mån iaf!kärlek!PUSS

2007-10-01 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0