Yesterday, Today, Tomorrow

Tror jag precis börjat fatt vad det är som hänt.
Mina tårar rinner allt tätare nu.

"Where are we? What the hell is going on?"

Ska försöka ta mig till jobbet snart.


Om jag mår så här kasst, hur mår inte då Saras familj? Emmy hennes absolut bästa vän? Gustav som var hennes första och största kärlek? Om jag känner som jag gör, hur känner inte de då?

Igår var allt overkligt, idag har allt blivit mer påtagligt och hemskt. Vågar inte ens tänka på hur imorgon kommer att bli.

 Svullna ögon och rödfläckig hud klär mig inte...

Ska hon ligga på en kyrkogård nu då? Ska hennes dödsanons finnas med i tidningen så snart? Ska vi sörja henne redan? Hon var för ung. Önskar det hade funnits något som vi kunnat göra för att förhindra det som skett.

image112

// Downpour

Kommentarer
Postat av: johanna

jag med martha, det önskar jag med.med hela mitt hjärta och själ önskar jag det. fan. allt känns helt meningslöst.helt jävla meningslöst.

2007-11-20 @ 16:05:04
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: -x-

Shit, ja kände inte ens Sara, men ja blir rörd när ja läser va ni skrivit...

2007-11-20 @ 19:17:42
Postat av: Martha

Ja det gör du rätt i att bli... För hon var en underbar människa.

2007-11-20 @ 21:29:22
URL: http://marthapartha.blogg.se
Postat av: Ulrika

Martha...fy fan va dåligt jag mår. Antar att du har det precis lika jobbigt. Jag gråter, mår illa, har ont i magen och vill skrika. Det är så JÄVLA sjukt Martha..vad fan ska vi göra?! Måste ses snart..jobbar du imorgon?

2007-11-20 @ 21:35:12
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0