Stor saknad

Det finns ingenting att säga...
Jag älskade dig så, jag älskar dig så...
Det snurrar bara i huvudet på mig. Mina tankar vill inte riktigt fästa.
Varför? Vi skulle ju åka ner och hälsa på dig nu på Fredag. Men nu får jag aldrig mera se dig.
Jag finner inga ord...
Du betydde så oerhört mycket för mig. Önskar jag hade hört av mig oftare.
Varför sa du inte hur dåligt du mådde? Jag hade velat hjälpa dig.
Du var nog den mest sprudlande och glada människan jag träffat. Du satte alltid alla andra i första rummet. Du var en bra vän. Du spred glädje och energi till folk i din närhet.
Bara man såg dig blev man glad. Du var en otrolig människa.
Tack för att jag har fått lära känna dig och ha dig som vän.
Du kommer alltid att fattas mig!
Du finns i mitt hjärta för alltid!



// Glömmer dig aldrig

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hon var så vacker...
fint Martha.

2007-11-20 @ 16:35:01
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: undrare

Har det hänt henne nåt eller?

2007-11-20 @ 17:02:03
Postat av: Martha

Ja hon har tagit livet av sig.. vem undrar?

2007-11-20 @ 17:38:07
Postat av: undrare

Vaaa =(...Hon som alltid var glad, e verkligen ledsen.
Åå Andreas heter jag, jag gick på bäckäng med er, Natur/natur.

2007-11-20 @ 19:38:27
Postat av: Martha

Okej. Jo tyvärr så är det sant. I Söndags kväll. Vi är lika chockade allihop. Ingen som viste att hon mådde dåligt.

2007-11-20 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0