YES, YES & NO!!!

image19Det går bra nu....

Fått lägenhet.. skall skriva under papprena vilken dag som helst nu.
GÖTA!!! ca 15-20min från stan om man går... Helt okej.
2 rok, fina färger och tapeter på väggarna och härlig planering.
Sen så ligger den på "markplan" också, med en mysig uteplats.
Jag vill inreda dem NU!!!! Men får inte tillgång till den för ens i slutet av nästa vecka.

Jobbat tre dagar på Ericsson nu... funkar helt okej. Vet inte riktigt vad mina arbetsuppgifter skall innefatta än. Men jag lär mig så sakterliga. Någon slags inventerare/inköpare/planerare... Lite allt i allo.

Snart mat och GOOOOOD efterrätt... fruktsallad (mango, kiwi, banan, vindruvor, ananas och jordgubbar) med glass, daimkulor, maränger och grädde för den som vill.

Moa är singel igen (Jesper gjorde slut igår)... Sov hos henne inatt. Jobbigt att se sin syster så ledsen! (Be för henne)

// Pirates 3 på söndag.. är den bra? är den dålig?

Kommentarer
Postat av: johanna

ahhh gumman! Jag saknar robin så jag dör!:( har lipat fyra dagar i rad nu:(..Maggan ska jag träffa idag iaf!:) när kan vi ses!? i mån??? love u!!!!!

2007-05-25 @ 09:50:23
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0