The video is done

Då var min halvlyckade musikvideo/bildspel klar... Den bränner i detta nu. Vist blir man lite tagen när man ser den (det är meningen), men det finns mycket jag skulle kunna ha gjort bättre. Men de förbättringarna får jag göra en annan gång.

Utställningen är i stort sett klar nu.. Underbart. Den kommer bli fin fin. Men även här hade jag kunnat göra bättre ifrån mig, kunnat lägga ner mer tid. Men, men...

Min cykel ska få komma hem igen... Den har stått på skolan hela året. Men idag ska den få komma hem igen. Den har saknat mig. Stått i ett kallt utomhusföråd och frusigt. Brrrr!

Cabaret var bra... (en teater med Jesper som huvudroll). Sklle haft tomater att kasta på hans motspelare bara. De spelade kära och kystes... Jobbigt för min syrra att se (de är ihop nämligen), men skådespelare får göra så.
image16

Har förresten tre jobb att "välja" på nu. Två manpowerjobb... Ericsson och Haléns, elelr annat orderjobb. Hemtjänsten med då så klart. Skall försöka jobba på manpower fram tills hemtjänsten börjar v.26 och sen jobba på manpower igen efter sommaren. Kan funka. Måste funka.

// Undrar vad jag gör här... Behöver itne vara här. Borde vara hemma och göra medieanalystenta

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

ohh,jag vill se din utställning!:)
Bra att du hämtat cykeln!;) racet here we come!:D
Vill du komma upp tillsammans med ullis øver dne 17de maj???då jævlar e d fest hær kan jag lova!:Dpuss love

2007-05-10 @ 12:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0