På jobbet

Sitter på jobbet.. bara 1 tim kvar innan jag får pallra mig hemmåt.
Min upplärare har dragit, så nu sitter jag här med två utredningar på försvunna komponenter och är lite förvirrad. Men finns andra här som kan hjälpa mig som tur är.
Man får egentligen inte vara inne på intranätet under arbtestid, i alla fall inte på nöjes sidor... Men jag måste ju fördriva tiden med något under tiden jag väntar på hjälp.. right!?!

Fick nycklarna till lägenheten idag... Vilket påminner mig om att jag skall skriva ut en fin namnskylt med mitt och Kriss efternamn, på att sätta på dörren till lägenheten.
Kul att se sin lägenhet utan möbler i för första gången med... Blir till att kolla lite på tavelhål och annat innan ens egna möbler får flytta in. Men det såg rätt okej ut ändå... :)
I helgen blir det stor flytts hysteri må jag säga.
Har möbler hos pappa och så skall jag till Blankared, förhoppningsvis, och kolla vad de har att erbjuda mig. Farbrodern har kanske en säng till låns med, vilket vore kanoners... Wiiiiii, my own apartment!

Mw:s bal var igår med... Jobbade tyvärr så kunde inte se de fina, festklädda människorna... Kort får duga.

Nästa vecka är det kortvecka.. ledig både på onsdagen pga nationaldag och på fredag pga student... Skönt!

// Hjälpen har anlänt

Kommentarer
Postat av: johanna

gud va kul men lghten!!!:) I will call u snaaart! måste ses love!puss

2007-05-31 @ 22:40:26
Postat av: neddo

skriver samma som jii, gud va kul att ni har en egen lägenhet :) måste kännas jättebra :) puss

2007-06-01 @ 19:25:09
Postat av: Ulrika

Kul med lägenhet Marthy!=)
Hoppas allt är fint med dig.

2007-06-02 @ 16:30:32
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0