Mors Dag

Skall snart ner till BIO 2001 och se Pirates 3... nice. Precis firat lilla mor med god mat och paket. Hon fick gröna skor, gröna örhängen och ett grönt linne... Hon blev glad!

Idag såg vi en tv på SIBA som vi skall köpa jag och Kriss...
Ingen fancy platt-tv... men den var billig. Det är det viktigaste.

När det blir inflyttningsfest så skall jag ha en helt nyinköpt outfit på mig har jag bestämt... Såg så mycket fint i stan idag, men har inte råd.. så först då kan jag unna mig lite nya kläder. Längtar... både till fest och att bara få börja inreda...

Cykelracet i år skall bli kanoners hoppas jag... Bara varit med ett år tidigare och då var jag och Jiii poliser. I år blir det nog temat hjältinnor och catwomen ligger högt upp på listan. Den utklädnaden är enkel att fixa. Slimmad polo och glansiga taights med höga stövlar. Sexy!!!
image20
image21
Sommaren skall bli underbar... Längtar efter alla mina vänner som då äntligen kommer hem. Vi skall ha så kul tillsammans. Fest, mys, torsdagskvällar, grill, bad, prat och tjat, shopping, min nya lägenhet (för er som inte redan förstått detta så ör jag VÄLDIGT GLAD över mitt nya place).

// Skall jobba kväll denna veckan... Boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0