"Alla kan inte bli konstnärer, men ingen skall bli slav"

Har precis jämfört tidningarna Slitz, Moore och Hennes med varandra... Stora skillnader måste jag säga. Jag menar, varför vill killar som läser Moore veta ifall Colin Farrell är tillräkligt välhängd och ifall han super mycket? Sen är det ett diagram som visar hans mest omtalade skandaler genom åren... Vem fan bryr sig om det? Ja, ja.. image14Killar kanske inte förstår varför Hennes läsare intresserar sig för Arne Weises hjärtsjukdom och hur han firar jul numera. Ärligt talat så förstår inte jag heller det.

Idag skall jag filma flåsande killar och tjejer på spinning cyklar... Skall vara med i min musikvideo.. Måste ta lite felr kort med (käns som om jag skriver det varje gång).

På Onsdag blir det Cabaret... Med Jesper Gester som huvudrollsinnehavare. Skall bli mycket trevligt. Teater är aldrig fel.

Slutar skolan vid lunch idag.. Underbart. Meningen är att vi skall få tid till våra tentor och andra inlämningar. Men vi alla vet att så inte blir fallet... Kommer sluta med att vi alla i klassen sitter framför varsin dator och
leker med Photoshop, InDesign, Illustrator och Flash... Kanske lite DreamWeaver med, vem vet!

Jag skall söka till Svenska topmodel... Kommer antagligen inte in, men om man inte försöker så har man inte heller en chans. Kanske är jag fånig i mitt modelldrömande. Men har man en passion för något så måste man ju ändå försöka, right?! Har ju min plan B som blivande ArtDirector eller fotograf. Något av dessa tre skall jag väl lyckas med?

// Känner mig smal... Gör ont i revbenen och höftbenen när jag sover. Borde kanske göra ngt åt detta?

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

du är jävligt smal gumman! ät lite mer torshov kebab så får du lite å ta i som mig numera;)

2007-05-03 @ 14:47:02
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Ullis

HAHAHA..."kan inte Ullis vara magdansös med oss?"..hha, var det ironi eller?;)
Nädå, men ni ska alltså raca..cool!=)

2007-05-04 @ 19:43:26
Postat av: lillstrumpan

ja d e klart att vi ska!!!:) ska jue va med?! klart du ska!

2007-05-04 @ 22:17:21
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Martha

Ja det klart att du ska vara med i racet Ullis.. Var du med förra året förresten?

2007-05-06 @ 20:18:34
Postat av: Ullis

Jag var inte med förra året..kanske är med i år dock. Vore kul!=D

2007-05-06 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0