Lååånge skiiie, orginaaallle!!!!!

Sitter i skolan, har livsåskådningslektion. Vilket innebär. Sitt vid datorn och gör vad fan du vill. Trevligt tycker jag!

Vid 13.00 tiden idag är det Påsklunch gär på Hjälmared, sen är det lov... Ett roligt lov. Med mycket som händer. Trysil resa bla.
Andra gången för mig i Norge blir det då. Första var för ca 2 år sedan och då var jag i Hemsedal med Tilda, Linda och Johanna (Alex och gänget med förstås).
Det var en rolig vistelse med mycket bravader. Vid ett tillfälle försökte jag på engelskdanskanorsksvenska berätta vilka sorters skidor jag åkte på... Det lät ungefär som i rubriken...
Den här resan blir nog lite lugnare, men lite afterski skall jag, bröderna, syrrorna och pojkvännerna (deras pojkvänner och min. Inte bara mina. För jag har bara en faktiskt) hinna med.

Skall låna skolans Nikon¨på lovet med.. Här skall fotas som aldrig förr.. :)

Upptäckte igår att jag inte har några pengar kvar efter räkningar, hyra, paketinköp och liftkort. Men jag skall banne mig till Oslo och Lund ändå.. Fixar sig alltid.

Killen på aftonbladet.se... Han som idag var på första sidan och knäböjde för Ronaldinio (eller vem det var?), han som de skrev om att han avr psyksjuk och rymt från en anstalt. Han går på våran skola och är itne sjuk någonstans. Han är bara ett fans som avgudar Ronaldinio. Tidningarna är fulla va skit rent ut sagt... Får man hitta på sånt? Får man skriva vad som helst? Ganska kul dock... Antar att han kommer hänga upp den tidningssidan.

Idag kör jag hippe a la hipphopper.. Ganska trevlig och avslappnad stil. Bagyjeans, oversize a-formad gina top och nya typ ballerina skor med stora spännen.

Nu är det Påskfika på Hjälmared... See you soon!

// Skall kolla på två olika lägenheter imorgon... Kul!


Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

hahaha:) fan va kul d va i hemse:) mysigt med påskfika!:) i morgon får jag meed lov!:) wiiii!:) snart ses vi me jihuuuu!!!pusss ælskling

2007-03-29 @ 10:07:40
URL: http://hdhgab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0