I got one to!

Nu har jag med en blogg...
Fast bara tills vidare.. skall skapa mig en egen hemsida sen när jag lärt mig.

Sitter i skolan och övar på min redovisning jag skall ha lite senare. Ett argumenterande tal. Jag skall vara FÖR svart och vit påse. Det skall nog gå bra.

Bestämt mig för att ta tag i mit liv lite... Skaffa lite nya vänner tex. De som står mig närmast har tyvärr flygit sin kos. Johanna är i Oslo, Linda är i Jönköping, Sara är i Lund och Emmy är i London. Och klassen här på hjälmared har inte direkt någon sammanhållning. Så här behövs göras något...
För det första skall jag hälsa på dem allihop... Sen så skall jag bli bättre på att umgås med andra kompisar så som Emma och Anette. Måste få komma hemmifrån lite. Var evigheter sedan jag festade och väldigt länge sedan jag bara umgicks med någon vän över en dag.
Jag har numera ett ganska tråkigt, vardagligt, grått liv...

Egentligen har jag det kanske inte så dåligt.. Jag har en pojkvän som jag ÄLSKAR och vi skall till Indien om ett år och skaffa egen lägenhet till sommaren. Jag tränar ca 3ggr i veckan och har en underbar familj som jag älskar att vara med. Men just det här med egen tid och kompisar det måste förbättras... Mer fest, mer partaj, mer krydda till livet helt enkelt.
image2
Redan lagt upp ett schema... Nästa helg är det musikal för hela slanten, helgen efter det blir det underklädesvisning, Emma fest, Johanna tid och Trysil resa. Helgen efter det är jag i Trysil, helgen efter det vill jag till Oslo och Johanna, Helgen efter det (v.16) blir det förhoppningsvis en tripp med Linda till Lund för att hälsa på Sara, helgen efter det vill jag till Jönköping och ÄNTLIGEN ge Linda sin inflyttningspressent. Vad som händer efter det, ja det vet jag inte än.. Men ngt händer det alltid...

// Får se om det blir något mer bloggande nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0